ALGEMENE VRAGEN WEBSHOP
Hoe kan ik bestellen?
Bestellen kunt u via de webshop, per e-mail, of per telefoon.
U bent nog geen klant?
Geen probleem! U kunt altijd rechtstreeks in de webshop bestellen. Een inlog code is niet nodig, u kunt uw bestelling plaatsen als gast.
Het aanmaken van een account met uw adresgegevens is aan te raden voor bestellingen in de toekomst.
Hoe weet ik of mijn bestelling goed is overgekomen?
Wanneer u via onze site uw bestelling heeft geplaatst en uw e-mailadres juist heeft ingegeven, ontvangt u direct, nadat u besteld heeft, via uw e-mail een orderbevestiging. Hierin staat een overzicht van uw bestelling.


BETALEN IN DE WEBSHOP
Wat is iDEAL?
Met iDEAL kunt vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van uw beveiligings methodes van uw eigen bank.
Wat is Bancontact?
Bancontact is de Belgische marktleider in elektronische betalingen.
Voorheen was Bancontact ook bekend als Mister Cash.
Betalingen via Bancontact zijn gegarandeerd en worden direct bevestigd, de betaling kan dus niet worden teruggedraaid door de consument. Bovendien zijn betalingen via Bancontact altijd 3D-secure beveiligd.
Is het mogelijk middels factuur te betalen?
Ook is het mogelijk om achteraf te betalen middels een factuur. U dient dan binnen 14 dagen het verschuldigde bedrag te hebben overgemaakt op ons rekeningnummer o.v.v. het factuurnummer.
VERZENDEN EN RETOURNEREN
Wat is de levertijd van mijn online bestelling?
De levertijd van artikelen op voorraad is doorgaans 1 – 2 werkdagen voor Nederland en 1 – 3 dagen voor België. Mocht er om wat voor een reden een langere levertijd zijn, dan wordt u hiervan tijdig op de hoogte gesteld. De vermelde levertijden zijn indicatief en daar kunnen geen rechten aan worden verleend.
Zijn er verzendkosten verbonden aan de bestelling?
Alle bestellingen worden vermeerderd met €7,50 verzendkosten bij verzenden binnen Nederland, voor verzenden naar België zijn de verzendkosten €9,95.
Kan ik de voortgang van mijn bestelling controleren?
Als uw bestelling verzonden is, krijgt u via de mail automatisch een bericht van verzending.
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Wij sturen de bestelde artikelen z.s.m. op zodra het totaalbedrag, vermeld op de orderbevestiging, is bijgeschreven op onze bankrekening of betaald is via iDeal of een ander mogelijke betaalmethode.
Welke verzendmethoden worden gehanteerd?
De order wordt normaal verzonden door DHL als het om losse pakketten gaat. Hiervan ontvangt u dan een track & trace code. Als uw bestelling groter is, dan verzenden we deze met onze eigen bezorgdienst. Hiervan is dan geen track & trace code beschikbaar.
Kan ik mijn bestelling ook retour sturen?
Bestelt u als consument (particulier) dan gelden de volgende regels ten aanzien van het herroepingsrecht:
U heeft het recht om, binnen 14 dagen, zonder opgave van redenen, een artikel retour te zenden (herroepingsrechts).
U dient er zelf zorg voor te dragen dat de goederen onbeschadigd terug komen. Indien u de verpakking van de vloeibare producten heeft geopend, kunnen wij deze niet terug nemen. Wanneer de producten onverkoopbaar zijn geworden, dan behouden wij ons het recht voor een lager bedrag terug te storten. Kosten voor verzending worden nimmer (terug)betaald.
Voor retounering graag eerst contact opnemen met de klantenservice: info@toiletpapierkoning.nl
Bestelt u als zakelijke klant dan gelden de volgende regels ten aanzien van het herroepingsrecht:
Toiletpapierkoning is niet wettelijk verplicht u het herroepingsrecht te bieden, zoals dit geldt voor consumenten (particulieren).
Toch willen wij u de mogelijkheid geven een artikel binnen 3 werkdagen, zonder opgave van redenen, retour te zenden.
U dient er zelf zorg voor te dragen dat de goederen onbeschadigd terug komen. Indien u de verpakking van de vloeibare producten heeft geopend, kunnen wij deze niet terug nemen. Wanneer de producten onverkoopbaar zijn geworden, dan behouden wij ons het recht voor een lager bedrag terug te storten. Kosten voor verzending worden nimmer (terug)betaald.
Vragen?
Heeft u vragen of opmerkingen over producten, (spoed-) leveringen, betalingen, of voorwaarden?